محمد حسام جانمحمد حسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 8 روز سن داره

♥ عطر گل محمدی ♥

دندون آسیاب فسقل خان

1394/3/19 8:25
331 بازدید
اشتراک گذاری

فسقل من الان یه سه چهاروزی هست متوجه دندونای آسیابت شدم اونم سه تا باهم واسه همین یه خورده ای آدیت شدی یه دو روزی تب داشتی وحالت خوب نبود اما از دیروز عصر خدارو شکر تبت کاملاً برطرف شدو الان بهتری

دیشب یکی دوساعتی برق رفت وشماهم که انگار دنیارو بهت داده بودن یه ذوقی میکردی واین ور و اون ور میرفتی و بازی میکردی عمه وبابایی هم برات نور انداخته بودن منم که مشغول درس خوندن بودم وبا رفتن برق ول شد به شما نگاه میکردم و ذوق میکردم

این روزا روزای امتحانه امروز هم اولین امتحانمه دوتا تو یه روز شرایط درس خوندم تواین ترم با ترمای قبل فرق میکنه این ترم عشق دلم که شما باشی خیلی وابسته شدی و دیگه خیلی پایین (خونه بابا بزرگ)نمیمونی منم خیلی فرصت خوندن مثل سابقو ندارم ولی تمام سعیمو میکنم خدای مهربون خودش بهم کمک کنه

یکی از خاطره های دوران بارداریم کهباهم مشغول درس خوندن بودیم وبرات میذارم

پسندها (1)

نظرات (2)

بانو
9 تیر 94 14:46
سری مسابقات عکاسی حس زندگی با موضوع دعوت همراه با جوایز ارزنده: نفر اول ربع سکه بهار آزادی نفر دوم کارت هدیه 200 هزار تومانی نفر سوم کارت هدیه 100 هزار تومانی مهلت ارسال عکس تا 30 هر ماه اطلاعات بیشتر در لینک زیر:
http://www.banoo.ir/forum/post/5318
مامان زهره
3 مرداد 94 9:29
سلام فائزه جون مبینم حسابی مشغول امتحانات هستی امیدوارم کاملا موفق بشی وتبریک به خاطر رویش جونه های دندون پسر نازت امیدوارم جشن150 سالگیش ورویش دندانهای عقلش برای دوران 100 به بالا آمین